2013. október 23., szerda

18.rész- Mit mivel hordj?


Sziasztok,
alig hiszek a szememnek is, hogy 178-an iratkoztatok fel, a legutóbbi rész óta ez nagyon nagy változásnak mondható. És ami még szintén hihetetlen, hogy 44.684-en kattintottatok ide, a kezdetek óta és olvastatok bele a blogba. A FB csoporta 274-en vagyunk, sajnos azt kell mondanom,hogy ott már nem igazán vagytok aktívak, persze tisztelet a kivételnek. De az elkövetkezendő időben úgyis tervezek, lehetőleg a téli szünetben a csoporton belül egy kisebb találkozót, ha már a nyári találkozó sajnos miatta, és a programjaim miatt elmaradt. Ez a rész nem sikeredett olyan hosszúra, de szerintem sok új rovat található benne, új képekkel, így talán ez egy kárpótlás! Az én magánéletemben most sok minden összejött így nem tudom mikor lesz megint friss, vagy rész, vagy bármi, de hamarosan ezt dióhélyban mégis érthetően szeretném megosztani a csoportom tagjaival, hogy jobban értsék meg.
Jó olvasást nektek!♥ Puszi, Berni.


1.
Ez a kép a napokban készült. Méghozzá Eleanor töltötte fel Instagram-ra este, és a képen Max-al van együtt. 

Bár annak ellenére, hogy a színvilág mennyire komor, mennyire egyhangú és sötét: mégis mutatós, hiszen a legtöbben ebben az időszakban is nemigazán szeretnek színek, rikító ruhákban mutatkozni, hanem az évszak átveszi a hangulatunkat is, így a sötétebb színekbe burkolózunk, ahogyan ez Eleanor is teszi. El a fekete Burberry bőrdzsekiét vette fel. (Katt) Alá egy nagyon vékony, selyem anyagú, fekete toppot vett fel, amit a TopShop-ban vett. (Katt
/6.250 Ft/
Egy újonnan vett Rag & Bone szakadt hatású, tépett és koptatott cső szárú, sötétszürke nadrágot vett fel. (Katt) / 68.750 Ft/
És végül a kisebb kiadású Mulberry táskáját és a fekete TopShop lábbeliét választotta a szetthez.
2.
Ez Louis legutóbbi focimeccsén készült, méghozzá egy jótékonysági eseményen.
Ezt a képet régebben, az esemény utáni napon ki is tettem nektek, csak most ez egy jobb, mert itt pontos ruhák vannak megadva, méghozzá egy nagyon jó hírem van a számotokra: ezek mint H&M ruhák, amiket Eleanor aznap felvett!

Eleanor egy fekete, gyönyörű, ráadásul nagyon meleg, hosszított fazonú kabátot vett fel, amit a H&M-ben vett. (Katt)
/29.000 Ft/
És végül egy fekete-fehér, sima vékony kockás, galléros, rövidített ujjú inget vett fel, a kabát alá, ami szintén egy H&M darab. (Katt)
/ Az eredeti ára: 4.400 Ft, de most akciós, így a mostani ára: 2.300 Ft!/
3.
Ez a kép még ebben az évben, április 22-én készült. Mikor Louis és Eleanor az egyik estét Louis barátaival töltötték, és közösen mentek el szórakozni is.

Erről az estéről szinte csak ez az egy kép található meg, így sajnos csak Eleanor felsőjét láthatjuk. Ami egy fekete-fehér kockás, galléros, derék fölé érő ing, aminek hosszított ujja van. Ezt a darabot még régebben vett, méghozzá a TopShop-ban! (Katt

Arra gondoltam, hogy most egy hasznos rovattal jelentkezem a számotokra. Nekem mindig gondot okoz az a tudat,hogy: Vásárolni megyek, mégis mit vegyek fel hozzá? Talán legyen inkább kényelmesebb? Hiszen ez csak egy vásárlás semmi más. DE, mi a helyzet akkor ha találkozok valakivel? Nem mehetek úgy vásárolni sem, amint aki éppen most ébredt fel egy padról, kizárt! 
Aztán egyszeriben mindig azon kapom magamat,hogy folytonos jelleggel csak párosítom össze a ruhákat, és agyalok azon,hogy mégis mit vegyek fel, ezért is arra gondoltam,hogy mostanában biztosan egyre többen indultok el vásárolni. Hol nagyobb bevásárlóközpontokba, hol egy-egy kisebb boltokba, így kettő kényelmes, de mégis felettébb divatos összeállítást csináltam nektek, amit bátran felvehettek ebben az évszakban is egy röpke, esetleg hosszadalmas vásárláshoz is.
~1.szett:
Ez talán sokkalta kifinomultabb, és letisztultabb mint a második összeállítás, ha rápillantotok. A színek nem igazán dominálnak, az évszak komorsága miatt. Annak ellenére,hogy ebben az időben a fák levelei és az összehordott avar óriási színvilágban pompázik, a kedvünk mégsem a legjobb, nem olyan mint nyáron, így a kedvünk is más lesz, ami áthat a színvilág kiválasztására is. Egy alapdarabot választottam ki a szetthez, méghozzá a fekete, cső szárú nadrágot. Egy sima, vékony, áttetsző anyagú szintén fekete felsőt párosítottam hozzá. 

Kabát- 13.800 Ft (Pull&Bear)
Felső- 20.80 Ft (H&M)
Nadrág- 6.900 Ft (H&M)
Cipő- 8.600 Ft (Deichmann) 

~2.szett:
Ez egy nagyon laza, kényelmes irányú összeállítás! A boyfriend jeans és a bokacsizma együtt nagyon jó párosítás. És amint tudjuk ez a típusú nadrág mára már minden nagyobb blogger gardróbjában is alapdarab lesz, hamarosan. Egy teljesen sima, mindenki szekrényében megtalálható felsőt párosítottam hozzá.

Kabát- 20.800 Ft (H&M)
Felső- 2.450 Ft (H&M)
Nadrág- 10.400 Ft (H&M)
Cipő- 10.410 Ft (H&M)
Ez egy olyan DIY lesz, amilyet most hoztam nektek, amit nem olyan régiben én is kipróbáltam! Nem ezekkel a tárgyakkal, hozzávalókkal csináltam, de ha majd megnézitek, és leírom nektek,hogy mikor mit kell használni és mivel, akkor rájöttök,hogy ez sokkalta jobb megoldás mint az én ollóm és csiszolópapírom.

~1.lépés: ~Amire szükséged van hozzá:
- egy szivacs (ne túl kemény szivacs, például habszivacs, és ne is túl puha, mint például tengeri szivacs)
- a szivacs helyett lehet csiszolópapír is, bár azzal sajnos nem érünk el akkora hatást, mint amit elvárunk
-egy farmernadrág
-szike /esetleg valami kisebb kés/ Ha kést veszel a kezedbe akkor vigyázz!! Ha nem bízom annyira a késekben akkor egy ilyen kis méretű, körömvágó olló is megteheti helyette
~2.lépés: Vedd elő a farmernadrágot, de előtte nézd meg, hogy az a fajtát választod-e ki amit nem sajnálsz majd ha esetleg elrontanád, bár pont ez az a technika amit nem lehet elrontani! Aztán az egyik oldalon a zseb részénél, mindkét térd résznél és a comb környéki részen a szikével /ollóval/ késsel vágj/húzz bele egy csíkot, alatta pedig még egyet esetleg kettőt. Nembaj az sem ha a csíkok hosszúsága nem egyezik meg és ha a három csík között különböző méretű helyeket hagytál, mert ha kicsit "elnézed az arányokat" attól lesz még jobb a végeredmény. 
~3.lépés: Aztán ha ezek megvannak akkor a félkemény szivaccsal/csiszolópapírral jó erősen és nagyon sokáig dörzsöld a kivágott részeket. DE vigyázz: át ne üssön a nadrág hátuljára, vagy a nadrág hátulja ki ne szakadjon, ez egy jó tanács mindenkinek. 
~4.lépés: Ha ezzel is megvagy, akkor konkrétan készen is vagy. DE én szeretnék adni nektek még egy tippet, miszerint ha a kivágott részeken sok ideig végigmentetek a szivaccsal/papírral, akkor bolyhos lesz ami nagyon jó,hiszen azt szeretnénk elérni! De körülötte, meg alatta még átmehettek a szivaccsal/papírral halványan, hogy a koptatott nadrág mégis csak érződjön mindenki szemében, persze ez nem kötelező, de jól néz ki. 

Én nem ezzel a technikával, és nem éppen ezekkel az alapanyagokkal, de megcsináltam, és ilyesmi hatást értem el vele. /Szegény H&M nadrágom../

Szerintem ez egy nagyon találó új rovat cím lett. Mert bár nagyon gondolkoztam rajta, hogy mégis milyen címet adjak ennek, és erre jutottam végül. Szerintem sokatoknak eszükbe jutott rögtön valami, természetesen ruhákkal kapcsolatban.
Arra gondoltam most, hogy szinte minden nap kapok 2-3 olyan kérdést, hogy egy adott ruhadarab, tegyük fel Parka kabát, ceruzaszoknya vagy esetleg oversize mivel lenne jó, milyen ruhadarabokkal és színvilággal érdemes felvenni, hordani, párosítani? Így arra gondoltam,hogy pár alap fazont, és kategóriát egybevetek és pár darabot kiemelek belőlük,hogy mégis mivel tudjátok felvenni, aminek a keretein belül minden csoportban 2 összeállítást mutatok, csinálok meg nektek. 
1.
Természetesen olyan ruhadarabokat választottam ki, amik nálunk is megtalálhatók, mint ezek a ruhák is. Méghozzá mindegyik darab a H&M-ből van!
És ilyen összeállítással csillagos ötöst érdemelne az, aki hordja:
Minden alkalommal nagyon próbálom figyelembe venni, hogy nem mindenkinek ugyan az a stílusa, hogy nem mindenkinek ugyan az a párosítás, az az összeállítás tetszik mint a másiknak, és ezt most is figyelembe tartotta. 
Az első összeállítás sokkalta lazább, kényelmesebb.
Miközben a második összeállítás a színekben is kiegyensúlyozott, sokkal letisztultabb és a nőiesebb vonalat képviseli. 

2.
És ez a kettő összeállítás olyan, amivel bátran fel tudtok venni egy ilyen fazonú, más mintázatú ceruzaszoknyát: 






6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó:))
    Nagyon tetszett a Mit mivel hordjunk rovat, és a Shoppingoláshoz összeállított darabok is! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      köszönöm, örülök neki,hogy ennyire tetszett♥

      Puszi,Berni.

      Törlés
  2. Nagyoooon jóó rész lett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      köszönöm, aranyos vagy:)♥

      Puszi,Berni.

      Törlés
  3. Nagyon jóóóóó lett Berni!!*--* Tökéletes rész, és az 'új' dolgok is tökéletesek.:))
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      óó köszönöm szépen, örülök neki,hogy ezt így látod most:)♥

      Puszi,Berni.

      Törlés