2014. szeptember 3., szerda

21.rész- Back to School

Sziasztok,
régen pötyögtem már ide bármit is. Hiszen a blog egész nyáron szünetelt, és most pedig újra belekezdtem. Mert van időm is (így suli elős pár hetében), de ez nem lesz mindig így. Lesznek kisebb, esetleg nagyobb kihagyások és szünetek is az év során. De most inkább arról beszéljünk,hogy újra itt vagyok, aktívan és természetesen Eleanor-al "karöltve" tértem vissza. És mivel itt a szeptember, ez azt jelenti,hogy itt a suli időszak is. Arra gondoltam,hogy most erről fog szólni a visszatérő bejegyzésem minden egyes rovata. Van egy másik blogom, a személyes ahol divattal kapcsolatos bejegyzésekkel találkozhattok és outfit bejegyzésekkel egyaránt. (Katt) Nem is húzom tovább ezt a kis előzetes irományt, sokan úgyse olvassátok el szerintem. Szóval, jó olvasást mindenkinek!
Puszi,Berni



Most leginkább olyan, természetesen újabb Eleanor szetteket szedtem össze nektek, amik sulis hétköznapokra nagyon jó viseletekként szolgálhatnak.


Eleanor ezt a szettet egy, a kedvenc énekesnője Taylor Swift RED turnéjának állomásán vette fel. Amire a barátaival ment el.

Az alapdarabként szolgáló Burberry dzsekiét vette fel a szetthet, ami minden őszies, hűvösebb iskola időszakra jó viselet. Alá egy szintén teljesen alapdarab felsőt vett fel. Egy örök divat, rövidujjú, jó anyagú TopShop pólót. (Katt) Ez egy olyan darab amelyet bárhol megvehetsz akár potom árakért is. És örök életedre nagy szükséged lehet rá ha a gardróbodban van. Ezzel nem azt mondom,hogy csak ilyen darabokban kell járkálni és,hogy ennek az összes létező árnyalatát szerezd meg, csak nem árt ha van ilyen fazonú felsőd kéznél is. Hozzá egy sima farmer nadrág és egy fekete bakancs vagy tornacipő nagyszerű összképet alkot a laza, de mégis divatos viseletért.


Ez egy tipikus lesifotós kép, ami Elenor-ról készült még Spanyolban. Éppen a szálloda aljában jelentkezett be mint vendég. Ez egy tipikus iskola kezdős szett, annyira megfelel ahhoz az eseményhez.

Éppen egy TopShop backpack-et vitt magával, mint kisebb táska. Egy fekete, TopShop Cara blézer volt rajta ami színekben nagyon passzolt a szetthez. (Katt) Egy kisebb információ a számotokra: a blézerek helyét idén és jövőre is a mellények veszik át, ezt jobb ha figyelemben tartjátok! Azt,hogy milyen felső volt alatta sajnos nem láthattuk. Egy fekete, szakadt fazonú, denim TopShop MOTO, magas derekú nadrágot választott a szetthez. (Katt) És egy fehét, teljesen egyszerű, letiszult formával rendelkező Nike cipő volt rajta.

Augusztus hatodikán sikerült lekapniuk a rajongók Eleanor-t hátulról, miközben éppen sétált. Azt,hogy hova sajnos nem tudom, vagy,hogy miért, mert már eléggé régen volt. Egy hűvösebb, rohangálós sulis hétköznapra megfelel ez a szett.

Egy Asos Jumper-t vett fel. Ezek a darabok is örök alapoknak számítanak. Egy szintén alap fekete, csőszárú fazonú TopShop nadrágot vett fel. (Katt) Egy mostanában agyon hordott Saint Laurent gyönyörű, és egyedi de mégis kicsit vadabb bokacsizmát vett fel. (Katt) Picit rockosabb és vadabb darab, de mégis jól megy El stílusához. És ami a legjobb,hogy jól beleolvad a ruhatárába is. Ez csillagos ötös választás! És elérkeztünk a végére, amit egy Mulberry, a megszokott kis fekete táskával zárok le.

~School DIY~
Én személy szerint sose voltam ez a School csináld magad őrületben. De most kicsit elkapott ez a láz engem is így 2014-ben. Hiszen csak a füzeteimet,de azért kidekoráltam őket. Méghozzá nem igényel nagy munkát, csak szép érzetet. Itthon nem igazán csinálják ezt a lányok, inkább külföldön terjedt el ez a szokás. De most megmutatom nektek,hogy miképpen kell egy ilyen füzetet elkészíteni.

Saját kép és saját füzetek láthatóak itt. Ami kell hozzá:
~nem sajnált újságok, divatlapok, magazinok
~ragasztó
~olló
~átlátszó borító, amiket könyvekhez ajánlanak inkább, de az ekkora füzetekre tökéletesek
~kisebb díszek
~kisebb irások (én ezeket az írásokat és mintákat nyomtatóval nyomtattam ki és én készítettem el őket)
~füzet/füzetek amiket fogsz használni
~papír, amire a nevedet írod
~toll
~kuka (ezt nem magyarázom)
~1.lépés: Keress egy füzetet amit az iskolába szeretnél használni az egyik órára. Lehetőleg egy olyat, amiből nem lesz baj ha kiderkorálod kicsit egyedibbre és feltűnőbbre.
~2.lépés: Merülj bele az újságokba és tépd ki azokat az oldalakat amik tetszenek. Vagy a kedvenced van rajta, vagy csak a kép, vagy csak a ruha tetszik. Vagy a modellt szereted, vagy a tervezőt. (Természetesen ezek nem csak divattal kapcsolatos témák lehetnek. Csak én nagyon a csajos, csaj vagyok ezért imádom ezt a témakört.)
~3.lépés: Majd ha eldöntötted,hogy egy füzet elejére mennyi képet szeretnél akkor óvatosan, pontosan és lassan vágd ki azokat. Majd helyezd el a borítóján, DE még ne ragaszd rá,hogy ha esetleg valamit korrigálni szeretnél rajta a végeredményed előtt.
~4.lépés: Ha megvan az elrendezés, és esetleg szöveget is tettél rá, vagy kiírál egy lapra és ráragasztottad,akkor csak utána kezd el folyamatosan ragasztgatni.
~5.lépés: Ha mindez megvan akkor várj vele egy 5 percet amígy biztosan fixálódik a ragasztó és utána tedd rá a kis cetlit amire a nevedet, osztályodat és a tantárgyadnak a nevét írod rá.
~6.lépés: Ez az ami nekem régen nem ment és a szüleimet kértem meg,hogy segítsen, így ha ti is megkéritek abba nincsen semmi. Ha nem megy a beborítása, akkor inkább ne kezdj bele,mert azzal az egész munkád sajnos a kukába mehet, hanem kérd felnőtt, idősebb családtag/barát segítségét.
És máris készen van a DIY sulis, egyedi és nagyszerű füzeted!

Arra kérek mindenkit,hogy ha ezt a nagyvilágnak is szeretné megmutatni, akkor Instagram-ra töltse fel az elkészült művekről a képet és jelöljön meg benne ezen a néven: @bernihanisch vagy itt a link a profilomról: (Katt). Nagyon kíváncsi vagyok,hogy ki alkalmazza ezt az egyszerű tippet és,hogy milyenek lesznek a végeredmények. Remélem,hogy sokan feltöltitek Instagram-ra!









~Őszi alapdarabok idén is~
Eleanor gardróbjában kutatva így neten keresztül már régebben, és most is rá kellett jönnöm,hogy tele van alapdarabokkal. Szinte csak azok vannak! Így most szeretném bemutatni nektek,hogy idén (és amúgy szinte örökre) milyen ruhadarabokat szerezzetek be mindenképp. Biztos,hogy lesz olyan olvasóm akinek mindegyik megvan, csak úgy mint nekem is. Biztos,hogy lesz olyan akinek 1-2 darab hiányzik majd és ezért ez a rovat hasznosnak bizonyul a számára. És végül biztosan lesz olyan is akinek egyik sincsen meg, vagy a többség nincsen, így neki még hasznosabb lesz.
(A képek nem sajátok, hanem egy álltalam néha olvasott tumblr oldalról szedtem.)

Mivel az összes alapdarab, így ezeket mindenhol be tudjátok szerezni. Ha nem ugyan ilyenben, de hasonlóban biztosan. Az alapdarabokban jobb ha a sötétebb és a halványabb, mindenhez passzoló színeknél maradunk, ezt fontos ha tudjátok. Mert ezeket egy más lábbelivel, egy feltűnőbb kiegészítővel sokkal jobban lehet kombinálni mint a csupacsupa szín együtt.

1 megjegyzés: